Krótki tekst do cookiesów dodajemy w widgetach. Czytaj więcej kieruje do pełnej strony polityki cookies.

Projekt

Chcielibyśmy pokazać Wam naszą kolejną realizację, która miała miejsce w Warszawie, w Niepublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej  Vivamed, mieszczącej się przy ul. Zamiejskiej 17.  Przychodnia specjalizuje się w gastroenterologii, między innymi w leczeniu chorych na chorobę Leśniewskiego – Crohna, a także w medycynie pracy, medycynie sportowej oraz endokrynologii.

Funkcjonalność systemu obejmowało:
  • Przygotowanie profesjonalnych monitorów wraz z oprogramowaniem, w celu dostarczenia pacjentom i personelowi najważniejszych informacji.
  • Stworzono możliwość wyświetlania przed każdym gabinetem szczegółowych spersonalizowanych informacji. Udostępniono grafiki lekarzy przed gabinetami, dzięki czemu pacjent płacąc online za usługę stacjonarną, może pojawić się bezpośrednio przed gabinetem lekarza.
  • Wprowadzono możliwość oceny konsultacji lekarskiej przez Pacjenta.
  • Stworzono możliwość udostępnienia niezbędnych informacji dla Pacjenta.
  • Na jednym z dużych monitorów przygotowano aktualnie otwarte poradnie oraz pracownie diagnostyczne wraz z pracującym w tych jednostkach lekarzach.
  • „Celem projektu było stworzenie warunków skutecznego funkcjonowania przychodni w warunkach epidemii oraz uodpornienie działalności firmy na ewentualność wystąpienia kolejnych podobnych kryzysów wywołanych stanem epidemii chorób zakaźnych – mówi Magdalena Miecz, kierowniczka organizacyjna w Vivamed.  „Dzięki wdrożonemu systemowi digital signage możemy również prowadzić kampanie informacyjne dla pacjentów: jak rozpoznawać różne symptomy chorób, przypomnieć o profilaktyce, procedurach i wszelkich innych kwestiach związanych ze zdrowiem. To bardzo ważne z punktu widzenia profilaktyki – dodaje.
 

Zakres prac

Cały system został oparty na bazie rozwiązania firmy EVEO, z którą Statim Integrator współpracuje wiele lat. https://www.linkedin.com/company/urve-smart-office

  • Przy każdym z gabinetów zostały zainstalowane panele Eveo Lobo na których wyświetlane są wszelkie informacje wraz z opcją gdzie Pacjent klikając w panel może ocenić poziom zadowolenia z wykonanej wizyty.
  • Na wprost wejścia wisi duży 86” Monitor IIYAMA LH8642UHS-B3 86", a na recepcji monitor BENQ ST6502S 65", które prezentują zarówno informacje reklamowe, jak również harmonogram i dostępność lekarzy.
  • Sercem systemu jest oprogramowanie URVE EVEO które zarządza całością dystrybuowanych informacji.
  • Do każdego z monitorów jest dołączony player EVEO który zapewnia komunikację z systemem URVE

Poza dostarczeniem playerów Digital Signage i systemu URVE Digital Signage, firma EVEO wykonała ponadto:

    • dedykowane szablony graficzne uwzględniające wymagania wizerunkowe Klienta
    • pobieranie danych do wyświetlenia bezpośrednio z systemu obsługi przychodni
    • możliwość oceny przez pacjenta wizyty na ekranach zainstalowanych przy gabinetach
  • Projekt zrealizowany przez Statim we współpracy z firmą Eveo, podniósł wydajność placówki za sprawą efektywniejszego współdziałania pomiędzy personelem i pacjentami, co było głównym założeniem. Całość projektu została sfinansowana w ramach działania 6.2 Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację, Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
    Vivamed - projekt wyposażenia NZOZ w sprzęt i rozwiazania digital signage Statim Integrator