Krótki tekst do cookiesów dodajemy w widgetach. Czytaj więcej kieruje do pełnej strony polityki cookies.

Projekt

W ostatnim czasie mieliśmy okazję wyposażyć kilka sal konferencyjnych w siedzibie jednego z naszych klientów – Chemnovatic w Lublinie. To firma oferująca produkty chemiczne adresowane do różnych gałęzi przemysłu. Przedstawiciele spółki zgłosili się do nas szukając nowoczesnych rozwiązań audio i wideo do sal konferencyjnych i pomieszczeń Zarządu. Klientowi zależało na wyposażeniu umożliwiającym wygodną pracę w nowej siedzibie i zakładzie produkcyjnym ze szczególnym naciskiem na możliwość wykorzystania nieodzownej w dzisiejszych czasach wideokonferencji.  

Zakres prac

Realizując projekt współpracowaliśmy z naszymi stałymi Partnerami. Wykorzystaliśmy między innymi:

  • - zestawy do wideokonferencji all-in-one firmy Logitech
  • - przyłącza stołowe Kramer i Bachmann
  • - zarządzanie sygnałem AV i nagłośnienie Kramer
  • - bezprzewodowe przesyłanie sygnału Barco
  • - uchwyty Edbak i Neomounts
  • - ekrany firmy Samsung
  • - projektor laserowy Epson
  • - ekran projekcyjny Kauber
  • - system rezerwacji sal Yealink.
   

Wszystkie powyższe produkty i rozwiązania oferujące wysoką jakość obrazu i dźwięku oraz wygodę w codziennym użytkowaniu zapewniają odpowiedni komfort pracy i stanowią wizytówkę firmy CHEMNOVATIC w kontaktach z klientami. Efekty realizacji można obejrzeć na załączonych zdjęciach.   Zapraszamy również do kontaktu z naszymi ekspertami z działu AV i Digital Signage, którzy wspomogą Państwa zarówno w przygotowaniu projektu, opracowaniu dokumentacji jak i jego realizacji.